Denver, Cheyenne,Casper

16 juli 2010 - Casper, Wyoming, Verenigde Staten

Ehe, dupa multe incercari ajung sa scriu si eu cate ceva.

Am pecat pe 10 iulie din Amsterdam spre Denver cu escala in NY.Ghinionul nostru a fost ca avionul a avut intarziere si am pierdut avionul de Denver.Am reusit sa gasim un avion spre Denver ,dar cu escala la Housten asteptand 5 ore pentru avionul de Denver.Nervosi, agitati si foarte obositi am ajuns in Denver.Ne-am dus direct sa luam masina pe care o inchiriasem si de acolo fuga la hotel. Hotelul era platit pentru noaptea 10 iulie-11iulie,dar norocul nostru, receptionista a fost atat de draguta si a inteles ca nu este vina noastra ca nu am ajuns cand trebuia si ca nu am putut sa anuntam, deoarece eram in avion spre Housten.

Ne-am cazat si am plecat sa mancam ceva la restaurant.Total cheltuit pentru patru persoane $

88.

A doua zi, dupa un somn bun, odihniti,mancati, aranjati si parfumati am plecat spre Estes Park, o zona foarte frumoasa in Rocky Mountains, unde am vizitat statiunea, am mers cu telecabina si am dat de mancare la veverite.

Ce m-a impresionat foarte mult este ca poporul american este atat de ospitalier si amabil. Nu ma refer la angajati din hoteal sau restaurante, care vor sa castige cat mai multi bani. Pe strada ,daca opresti pe cineva si intrebi ceva, se opresc si iti ofera toate detaliile necesare.

Dupa cateva ore de umblat si vizitat, ne-am urcat in masina si am plecat spre Casper, WY. Ghinionul nu vine niciodata singur si se tin in lant, Lammert ne spune ca avem problema cu cauciucul de dreapta,si ca s-ar putea sa avem pana. A condus el pana in Casper dar acolo a trebuit sa cautam un autoservice sa vedem care este problema. Barbatii au ramas acolo iar noi, Antje si eu am plecat sa cautam un hotel.Dupa ce am rezervat hotelul , ne-am intors la service sa vedem daca s-a rezolvat problema cu masina.Prea multe nu au reusit sa faca decat sa ne schimbe cauciucul, cu cel de rezerva .Mecanicul nici nu a vrut sa ne i-a nici un ban cu toate ca i-a luat cam jumate de ora sa ne schimbe cauciucul, i-am dat 15$ si am plecat spre hotel. La hotel am parcat masina ,am dus bagajele in camera facuseram un dus si am plecat sa mancam ceva. Ne-am mai plimbat putin prin oras ,dar nu am gasit nimic interessant si ne-am dus la hotel ,deoarece a doua zi ne astepta un drum lung.